מזגנים תעשייתיים למסעדות

מסעדות נדרשות לשמור על אקלים נוח על מנת להנעים את שהות הלקוחות ולדאוג שהם יחזרו. יתרה על כך, קיים קשר ישיר בין הטמפרטורות, האקלים והבידוד התרמי בתוך המסעדה לבין החשבון שיוגש ללקוחות בסוף הארוחה. מסיבות אלו ואחרות בעלי מסעדות צריכים להציב את הנושא של מיזוג אוויר תעשייתי בראש סדר העדיפויות.

ראשית, חשוב לזכור שמערכת של מיזוג אוויר תעשייתי שונה ממיזוג אוויר רגיל. ההבדלים באים לידי ביטוי באופי התאמת המערכת לסוג המסעדה וגודל החלל, בהבדלים בין נידוף אוויר במטבח לבין מיזוג בחלל האוכל עצמו ובצריכת האנרגיה. שנית, יש מקרים שבהם בעלי מסעדות נדרשים להתקין מזגן תעשייתי כחלק מתנאי קבלת הרישיון. במקרים אלו צריך להתייעץ עם אנשי מקצוע ולחסוך זמן וכסף עבור הנפקת הרישיון להפעלת המסעדה.

כך תבחרו מיזוג אוויר תעשייתי

יש כמה טיפים שיכולים לסייע לבעלי מסעדות בעת החיפוש אחר מערכת מיזוג אוויר תעשייתי ברמה גבוהה. הנה כמה מהם:

א. שיווק והתקנה – שיווק של מזגנים תעשייתיים מבוצע על ידי חברות מקצועיות שנמצאות בכל רחבי הארץ, אך לא כל החברות מציעות גם שירותי התקנה. רצוי לוודא מראש שהשירות כולל שיווק והתקנה ולתאם מול נציגי החברה את המועד המדויק כדי שפעילות המסעדה לא תיפגע.

ב. נפח קירור משתנה – במערכות חדשות של מיזוג אוויר תעשייתי כמו למשל בדגמים עם מדחס אינוורטר ניתן להשיג נפח קירור משתנה. המשמעות של נפח קירור משתנה היא חיסכון של עשרות אחוזים בהוצאות על קירור או חימום חלל הפנים, בעיקר במקומות גדולים כמו מסעדות או חללים תעשייתיים אחרים.

ג. שירותי תחזוקה – כמובן שהפעלת המערכת לא מסתיימת לאחר ההתקנה. בעלי מסעדות שרוצים להציע ללקוחות שלהם את התנאים הטובים ביותר גם לא יכולים לדאוג בעצמם לנושא, לכן עליהם לקבל שירותי תחזוקה. שירותים אלו ניתנים על ידי חברות שמכירות את התחום של מיזוג אוויר תעשייתי ובקיאות בו היטב.

לסיכום, כדאי לבעלי מסעדות להביא בחשבון את היתרונות של מיזוג אוויר תעשייתי. התקנת המערכת כרוכה בתשלום אך היא משתלמת מאוד בטווח הקצר והארוך.

המאמר באדיבות מילניום מיזוג אוויר תעשייתי