שאיבת בורות שומן למסעדות

הצרות שמביא עמו השומן

כולנו מכירים את השומן, זה שנמצא בבשר בתוך ה-אסאדו שאנחנו מזמינים או בשווארמה הפינתית שאנחנו עוברים לידה כל יום. אך מה בדיוק בעייתי בשומן הזה מעבר לכך שהוא גורם לנו לרצות ללכת לחדר הכושר לאחר מכן? השומן הזה יכול בקלות לסתום את הביוב ולגרום לאי נעימות שחייבת בסוף להיפטר בהזמנת ביובית. שומן נמצא בכל מוצר מזון שאנו אוכלים ברמה כזו או אחרת כאשר במסעדות יש פסולת שומנית רבה שנזרקת ועלולה לגרום לבעיות. בעיקר בתל אביב שעמוסה במסעדות ומקומות בילוי, יש בורות שומן שהם אלו שאליהם נזרקת הפסולת השומנית כך שלביובית בתל אביב לא תחסר עבודה. הביובית שואבת את הבור ומרחיקה את השומן מצנרת הביוב וגם מהסביבה שעלולה להיפגע ממנה.

מדוע שאיבת בורות שומן בתל אביב הכרחית כל כך?

  • ראשית יש לשאול את השאלה מדוע השומן בעייתי כל כך. ובכן, השומן נמצא במצרכי מזון רבים ובאזורים מלאה מסעדות הבעיה נהיית גדולה יותר, כך שניתן להביא מדוע ביובית בתל אביב לשאיבת בורות שומן נפוצה כל כך. השומן קל יותר מהמים ולכן צף מעליהם, וכך אפשר לסנן אותו ולשאוב אותו בנפרד. בורות שומן נועדו בדיוק למשימה זו, כאשר שם יש הפרדה טבעית בין המים לשומן בגלל המשקל הסגולי השונה שלהם. המים נשאבים בתחתית הבור אל צינור הביוב והשומן צף בחלק העליון שלו, מחכה לביובית שתגיע לשאוב אותו.
  • השומן שמגיע לביוב עלול לסתום אותו, בדיוק בגלל הסיבה הזו מומלץ לשפוך את שמן הבישול הביתי שלכם למקום אחר ולא אל הצינור בכיור, שעלול להיסתם עם שמן רב שנשפך אליו במהלך חייו. השומן לא רק יכול לסתום את הצנרת אלא גם מסוכן לביוב עצמו כיוון שיכול לגרום לזיהום, לכן שאיבת בורות שומן חייבת להתבצע באופן שוטף ולא להשאיר את השומן שם זמן רב.

שאיבה מקצועית על ידי ביובית

ריבוי המסעדות באזור תל אביב ייתן לכם אפשרות לראות ביובית בתל אביב בשעת פעולה כמעט בכל יום. הביובית היא רכב גדול שמסוגל לשאוב במהירות וביעילות בורות שומן, צנרות ביוב ועוד. הביובית מסוגלת לדחוף מים דרך הצינורות שלה ולאחר מכן שואבת את השומן שמצטבר מהדפנות וכך הבור נקי לחלוטין תוך זמן קצר.