מתכון לרביולי פטריות – כל אופן ההכנה של רביולי

כשפטריות, שמנת ורביולי נפגשים

פסטה ברוטב שמנת פטריות זו אחת המנות המוכרות ביותר אפילו בכל בית בישראל ולאו דווקא באיטליה. השילוב העדין בין שמנת לפטריות מקסים כל אחד ואם אתם תשתמשו בפטריות טריות ולא משומרות החגיגה שתהיה לכם בפה לא תיגמר. אם אתם רוצים לעלות שלב אחד לטבחים חובבנים מתקדמים, רביולי במילוי פטריות הוא המתכון הבא שאתם הולכים לנסות בפעם הבאה שתהיו במטבח עם חשק לבשל.

מתכון לרביולי פטריות כולל כל אופן ההכנה של רביולי

  • חשוב לציין שהכנת הבצק של הרביולי יכולה לקחת זמן וחשוב להיות סבלניים אמנם לא מדובר על הכנת מסובכת ומורכבת אך היא דורשת סבלנות ובעיקר רצון עז ליצור את הבצק המושלם. כדי ליצור את הבצק צריך לערבב בקערה גדולה שלוש מאות גרם קמח, חצי כפית מלח וחצי כף שמן זין, עד שהתערובת נראית כמו בצק. ניתן ללוש באופן ידני או באמצעות מכונה ייעודית.
  • אחרי שהבצק מוכן צריך לתת לו לנוח כחצי שעה ורק לאחר מכן לרדד אותו באמצעות מערוך או באמצעות מכונה מיוחדת. כאן נכנס לתמונה הניסיון, ככל שתהיו מנוסים יותר תבינו עד כמה הבצק יכול להיות דק, הרי בצק דק יותר הוא איכותי יותר, אך עד רמה מסוימת כיוון שהוא עלול להיקרע בגלל כובד המלית.
  • במחבת גדולה או בסיר חותכים פטריות, רצוי טריות ולא מקופסת שימורים, לקוביות דקיקות ככל הניתן ומטגנים יחד עם בצל ומעט חמאה. לתערובת הזו אפשר להוסיף גם מלח ופלפל לפי הטעם, מעט רוזמרין או מעט בזיליקום. התערובת אמורה להיות סמיכה ולא דלילה כאשר הבצל והפטריות אמורים להיראות בבירור ולא להפוך לנוזליים. אין צורך להמיס יותר מעשר גרם של חמאה, אך ורק כדי לקבל תערובת דביקה וסמיכה.

בשלו את הרביולי ותקראו לאנשים לשולחן

אחרי שהתערובת מוכנה, יש צורך למלא כל דף של רביולי ולסגור אותו היטב. כאן תוכלו להפעיל את היצירתיות וליצור רביולי משולש, מרובע או בצורת חצי סהר. אחרי שהרביולי מוכן השליכו אותו לסיר עם מים רותחים ובשלו אותו עד שהבצק מוכן לאכילה. אפשר גם להוסיף רוטב מעל למנה כמו למשל רוטב אלפרדו או רוטב נפוליטנה.

למתכון נוסף – פסטה ברוטב פסטו נפוליטנה עגבניות