תהליך בחירה נבונה של מזון קפוא ובישולו והצעה למתכון מושלם

המטבח הישראלי הינו מטבח עשיר מאוד. למרבה הצער, לא תמיד ישנם חומרי גלם זמינים למסעדות ולבתי קפה בארץ. אם אנחנו רוצים לשפר את איכות המזון שיש במסעדה או בבית הקפה שלנו אנו חייבים להשקיע בקנייה של מוצרי גלם איכותיים. בחירה נבונה של מוצרי המזון יכולה לשפר באופן משמעותי את איכותו של כל תפריט. כך למשל כאשר אנחנו בוחרים לקנות מזון קפוא וגם לעסוק בדרכי בישול של מזון קפוא אנחנו יכולים לשפר את המזונות של התפריט שלנו. מזון קפוא יכול להיות מזון זול יותר והוא יכול להיות איכותי מאוד. כדאי לקנות מזון קפוא כמו דגים שלא ניתן להשיג בארץ. כך למשל מסעדות ובתי קפה רבים קונים דגי סלמון וטונה קפואים – כי הם פשוט לא זמינים טריים בארץ.

מזון קפוא

הבאנו לכם מתכון לשעועית ירוקה שלמה קפואה:

מצרכים:

– 500 גרם שעועית ירוקה שלמה

– 2 עד 3 כפות שמן זית ( כ 40 גרם )

– 1 פלפל אדום קצוץ דק

– 3 שיני שום טרי פרוסות דק

– 2 כפות ג'ינג'ר טרי קצוץ ( כ 30 גרם )

– 2 כפות שומשום קלוי

– 2 כפות שמן שומשום

– מלח ופלפל שחור גרוס לפי הטעם

אופן הכנה:

 

  1. מחממים את שמן הזית במחבת אפשר בווק
  2. מוסיפים את שיני השום לשמן,ומייד מוסיפים את הג'ינג'ר הקצוץ מזהיבים קלות
  3. מוסיפים את הפלפל האדום והשעועית הירוקה מקפיצים למשך כ 4 דקות
  4. מוסיפים מלח, פלפל, שומשום ושמן שומשום
  5. ניתן להמשיך ובשל על אש קטנה עד לקבלת הרכות הרצויה
  6. טוב להגיש לצד אורז לבן עם מאכלי דגים ועוף
  7. בתאבון

 

על מה חשוב לשים לב בבחירה של מזון לבית העסק שלנו?

כאשר אנחנו בוחרים מזון לבית העסק שלנו חשוב שנבחר אותו לפי האיכות שלו. פעמים רבות ניתן לקנות מזון איכותי מאוד וטרי במחיר מוזל יותר. איך? סיטונאי מזון קפוא יוכל לספק לנו מוצרי מזון ברמת טריות מעולה במחיר משתלם יותר. יש הרבה מאוד יתרונות לחומרי גלם קפואים. חומרי גלם אלו הם גם זולים יותר וגם ניתן לשמור עליהם לאורך זמן רב יותר. על ידי קנייה של מוצרי מזון קפואים נוכל להוזיל משמעותית את עלות הייצור של התפריט במסעדה שלנו מבלי שנצטרך להתפשר על איכות הטעם והטריות שלו.

האם בחירה של מזון למסעדה שונה מבחירה של מזון לבית?

במה בעצם בחירה של מוצרי מזון למסעדה שונה מבחירה של מוצרי מזון לבתים פרטיים? כאשר אנחנו באים לקנות מזון למסעדה חשוב שנקנה מזון שהאיכות שלו גבוה מאוד. הבחירה לקנות מזון קפוא יכולה לאפשר לנו לשמור על טריות המזון ועל האיכות שלו. מנות אוכל בתפריט של מסעדה יכולות לסייע לנו לשפר את איכות השירות שלנו. חשוב שנקפיד שאיכות המזון בתפריט שלנו תהיה גבוה מאוד ומובטחת. חשוב להתאים את מוצרי הגלם שאנחנו קונים למוצרי הגלם מהם אנחנו רוצים להכין את המנות הקבועות בתפריט המסעדה שלנו. בשונה ממטבחים של בתים פרטיים בהם אנחנו יכולים לגוון במנות שאנחנו מבשלים במסעדות יש מנות קבועות ומעט מאוד מקום לגמישות בגיוון ובהיצע שלהן.