המאכלים המנצחים במלונות בישראל

חלק משמעותי מכל חופשה חייב להיות תמיד האוכל שממנו אנחנו נהנים בזמן החופשה

כאשר אנחנו יוצאים לחופשה אליה אנחנו מייחלים כל כך בשגרת היום יום שלנו, מהם הדברים אליהם אנחנו מצפים במידה הרבה ביותר? יש מי שיגיד שהדבר המבוקש ביותר בחופשה הוא השקט שלנו, ויש מי שיגיד שדווקא האפשרות לבלות בצורה הרבה פחות מבוקרת מאשר בשגרת היום יום שלנו. עם זאת, כמעט כולם יסכימו שאחד המרכיבים החשובים ביותר מכל חופשה, שמהווה את המרכיב שבעיני רבים הוא המהנה ביותר בבית המלון ובחופשה, הוא כל נושא האוכל. כשאנחנו יוצאים לחופשה, לא רק שאנחנו לא צריכים לתת את דעתנו להכנת אוכל, אנחנו יכולים גם ליהנות ממטבח שף איכותי של בית מלון ברמה הגבוהה ביותר, ומאוכל שמתאים לטעם שלנו ונותן לנו להרגיש לרגע את חיי היוקרה שאליהם אנחנו שואפים כל כך. בהתחשב בכך, ברור מדוע מלונות מובילים כמו מלון בראשית, יערות הכרמל ומלונות אחרים עושים כל שביכולתם בכדי לתת לאורחיהם את החוויה הקולינרית האיכותית ביותר שרק אפשר לתת – וצירפנו כאן את אחד המתכונים האהובים ביותר מאחד מבתי המלון המובילים בארץ, כך שתוכלו ליהנות מאוכל ברמה הגבוהה ביותר גם בבית.

המאכלים המנצחים במלונות המובילים בישראל, כולל מתכון איכותי במיוחד שיכול להתאים גם לכם

  • מהם המאכלים האהובים ביותר בבתי מלון בארץ? בין אם מדובר במלון בראשית, בשדרת המלונות באילת, במלונות ים המלח או בצפון – ישנם מאכלים שבכל מקום שבו אנחנו פוגשים אותם מהווים את מרכז הארוחה של הישראלי הממוצע. הטעם הישראלי אוהב בשר, וכך מאכלים כמו צלעות טלה או תבשילים המבוססים על עגל יהיו בדרך כלל בנמצא כאשר מדובר במטבח של מלון ברמה הגבוהה ביותר. המתכון שצירפנו כאן הוא מהמטבח של מלון יערות הכרמל –

מתכון לתבשיל עגל הודי.

  • מצרכים ואופן הכנה עבור שש מנות – 3 כפות שמן זית, 2 בצלים אדומים חתוכים, 2 פלפלים תבשיל בשר של מלונותאדומים חתוכים, 3 גזרים חתוכים, 1.5 ק"ג כתף עגל חתוך לקוביות, ליטר ציר בקר, פחית חלב קוקוס, מקל קינמון, 2 כוכבי אניס, כף דבש, כפית פפריקה, 2 ענפי למון גראס, כפית זרעי כמון, חצי כוס כוסברה קצוצה, ס"מ שורש ג'ינג'ר מגורר, מלח ופלפל. ראשית, נטגן את הבצל בשמן הזית עד ריכוך. נוסיף את הפלפלים והגזר ונטגן קלות, ולאחר מכן את הבשר. כאשר הבשר מחליף את צבעו (נסגר) נוסיף את כל שאר המצרכים, נביא לרתיחה וננמיך את האש. כעת נבשל בישול ארוך של כ-3 שעות, ונוסיף תבלינים לפי הצורך. הגשה מומלצת – עם אורז קארי או אורז לבן.

אוכל טוב הוא תנאי בלתי נפרד מחופשה טובה – אבל גם מאיכות החיים שלכם ביום יום

השקעה באוכל היא הנאה מהחיים – ולא צריך לחכות לחופשה שלנו בשביל ליהנות מאוכל. עם זאת, כאשר אנחנו יוצאים לחופשה הרי שמדובר בחלק בלתי נפרד ממנה.