בחירת קייטרינג אסאדו לאירוע הגדול והמשמעותי שלכם

אם התחלתם כבר לתכנן את החתונה שלכם, אתם בוודאי מודעים לעובדה שעליכם לבחור קייטרינג איכותי ומצוין לאירוע הגדול – כזה שבסוף האירוע שלכם רק ידברו עליו רק דברים חיוביים וטובים. בשנים האחרונות, חלה מגמת שינוי וניתן לראות הרבה זוגות הבוחרים דווקא קייטרינג אסאדו לאירוע שלהם. קייטרינג זה הוא עשיר ומגוון והוא בהחלט "שובר" את הקייטרינגים השיגרתיים, שכולנו כבר מכירים שנים רבות מאירועים שונים אליהם הוזמנו.

קייטרינג אסאדו

תפריט קייטרינג אסאדו

קייטרינג אסאדו ברוב רובו מבוסס על נתחי בשרים שונים, הנעשים בטכניקות עישון וצלייה שונות, מה שמותר אותם עסיסיים ועם טעמים מצוינים ומשובחים. נתחי הבשר כוללים: אסאדו, אנריקוט, פילה בקר, נתחי פריים ריב, נתחי סינטה, נתח קצבים, חזה אווז ועוד מבחר של נתחים שונים איכותיים. התפריט מאוד עשיר וכולל גם תוספות שמשתלבות מצוין עם אותם נתחי בשר ובהן, תפוחי אדמה צלויים, אורז וכמו כן מנות ראשונות, כמו פוקאצ'ות עם ירקות, אנטי פסטי, מגוון גדול של סלטים חיים ומבושלים וכמובן קינוחים (אלו משתנים בהתאם לכשרות הקייטרינג). על התפריט, בדרך כלל מנצח שף מקצועי ובעל ניסיון וכן צוות העובדים שלו. התפריט נקבע בהתאמה יחד עם בעלי האירוע.

כיצד לבחור קייטרינג אסאדו

יש לא מעט חברות קייטרינג המציעות שירותי קייטרינג אסאדו בכל רחבי הארץ. חשוב מאוד לקחת חברה בעלת ניסיון בתחום זה. מומלץ וכדאי גם לבקש לבוא לטעימות, על מנת לבחון את איכות האוכל ובעיקר את טעמו ולראות שאכן מתחברים לטעמים של הבשרים והתוספות. מומלץ גם לשמוע חוות דעת מחברים ומשפחה – בדרך כלל, תמיד יהיה מישהו מהמכרים, שכבר עשה אירוע דומה והזמין חברת קייטרינג וכך יהיה ניתן לקבל ביקורת אמיתית על האוכל וכן על רמת השירות של הקייטרינג. מעבר לכך, מפני שמדובר על סדר גודל של מחירים שיכולים להתחיל מכמה אלפי ועד עשרות אלפי שקלים, מומלץ לבצע סקר מחירים ולראות מה מקבלים בכל חברת קייטרינג – מבחינת סוגי הבשרים, התוספות ובכלל מה כולל התפריט (האם כולל גם שתייה למשל).

במידה והתרשמתם לטובה מחברת קייטרינג אסאדו, גם מבחינת המחירים וגם מבחינת איכות האוכל, מומלץ גם לחפש עליה המלצות באינטרנט. בדרך כלל, יהיו המלצות בפורומים העוסקים באירועים ובאוכל. גם אם אין המלצות, מומלץ לפתוח דיון ולבקש לקבל חוות דעת. כך תהיו בטוחים וסמוכים שבחרתם חברת קייטרינג מקצועית, אמינה, איכותית ועם שירות טוב ורמת מחירים הוגנת.