מאכלים מועדפים לבילוי בבריכה

בילוי משפחתי בבריכה – הכיף האולטימטיבי של הקיץ

לקראת עונת הקיץ הקרבה והחופש הגדול המתלווה אליה – הגיע הזמן לחפש בילויים משפחתיים אטרקטיביים שיאפשרו להצטנן מעט במהלך ימי השרב. בילוי משפחתי בבריכה מהווה מהבחינה הזו את האטרקציה האולטימטיבית, שכן הוא מציע כיף צרוף לכל המשפחה. אם התברכתם בשכונה רוויית בריכות ביתיות כל שעליכם לעשות הוא לקפוץ אל הבריכה הביתית או אל השכנים הקרובים. בכל מקרה אחר תוכלו לרכוש מנוי או כרטיסייה לבריכה הציבורית הקרובה למקום מגוריכם, וכך להפוך את ההוצאה הכספית על כניסה לבריכה למשתלמת מעט יותר. כדי להפוך את הבילוי לשלם ומוצלח, חשוב לזכור להצטייד בדברי מאכל טעימים ומגוונים.

הצעות למאכלים שישדרגו כל בילוי בבריכה

  • העדיפו מזונות קרירים – בילוי משפחתי בבריכות ציבוריות או בריכות ביתיות מתקיים לרוב בימים החמים ביותר בשנה. לפיכך, מומלץ להצטייד במיני מאכל קרירים ומתוקים שיצננו את גופכם – פירות, ארטיקים וגלידות, מאכלים מבוססי גבינה ויוגורט וכו'.
  • מאכלים שקל לתפוס ולהחזיק – כדי לאפשר לעצמכם להמשיך להשתכשך במים הקרירים, עדיף להצטייד במאכלים שקל לתפוס ולאכול (מה שמכונה “Finger Food”) ללא צורך בסכין ומזלג. בין המזונות הבולטים בתחום זה תוכלו למצוא נקניקיות, מאפינס, ירקות חתוכים, פשטידות בגודל ביס ועוד רבים נוספים.
  • לא לפחד להתלכלך – בזכות הגישה הקרובה למים, ניתן לנצל את הבילוי בבריכה כדי לאכול מזונות שאחרת היינו מוותרים עליהם בשל סכנת הלכלוך. זה בדיוק הזמן לפירות בשלים ונוטפי מיץ או גלידות שנמסות בחום הקיצי.

הקפידו לאזן בין אוכל מזין וממתקים

בילוי משפחתי בבריכה יכול לארוך שעות רבות, ולכן חשוב להצטייד לקראתו לא רק בממתקים וחטיפים אלא גם במזון מזין של ממש. יתרה מכך, החום העז והשעות הארוכות בקרבת מקור מים גורמים גם לילדים וגם למבוגרים להתעייף במהרה ולהזדקק לאנרגיה זמינה לאכילה. בשונה מבילוי בבריכה הציבורית, בילויים בקרבת בריכות ביתיות מאפשרים גיחות תכופות אל המטבח והמקרר במידת הצורך – כך שיש פחות חשיבות להכנה קפדנית מראש. במקרה של בילוי בבריכה ציבורית מומלץ לקחת בחשבון גם את השעות הארוכות בחוץ, ולארוז את המאכלים בתוך צידניות ובליווי קרחומים לקירור האוכל.