היתרון בהצטרפות למועדון לקוחות של מסעדה

מועדוני הלקוחות כבשו את העולם

כולנו רוצים להיות חלק מקבוצה מסוימת ואם דובר על קבוצה שאנחנו אוהבים את המוצרים שלה ומשתייכים אליה מתוך הטבע שלנו אז החיבור הזה יהיה לעולמי עולמים. כשההצטרפות לקבוצה מועילה ביותר והתנאים להצטרפות מינימליים ולא דורשים עלות גבוהה אז כל הצדדים יוצאים רק מורווחים. זו בדיוק הסיבה מדוע כל מסעדה, חנות בגדים ואפילו חברות אשראי מקימות מועדון לקוחות משלהם כדי לגייס עוד ועוד לקוחות שיצטרפו אליה. מועדוני הלקוחות כבשו את העולם וכיום בחלק מהחברות או המסעדות בישראל יש אלפי חברים למותגים המובילים מה שנותן להם יתרונות מרשימים על המתחרים וכוח פוטנציאלי עצום.

מדוע מועדון לקוחות למסעדה מקנה יתרון משמעותי?

  • מועדון לקוחות למסעדה שלך גורם להצטרפות של לקוחות חדשים. כול מי שיאכל במסעדה פעם אחת וישמע שהוא יכול לקבל הנחה כבר על הארוחה הנוכחית ירצה להצטרף למועדון הלקוחות וכך יעבוד ללקוח חוזר. גם הלקוחות הקיימים שלכם יחזקו את הקשר שלהם עם המסעדה שלכם וירצו לחזור למקום שמגיש להם אוכל טוב בהנחות ובמבצעים. אנשים אוהבים לחזור למקומות שהם כבר מכירים עם כל הרצון לחדש וכשהלקוח מגיע למסעדה ומקבל יחס שונה מסתם עוד לקוח, משהו אצלו בלב משדר לו לחזור שוב ושוב.
  • מועדון לקוחות הוא בעצם בסיס נתונים אחד גדול שמאפשר לכם על ידי הסכמה בכתב לשלוח מבצעים לכל החברים שלכם. הפרסום כאן הוא מדויק וקולע עד האחוז האחרון. מדובר בפרסום הכי יעיל שתוכלו לעשות וזכותכם לשלוח ללקוחות שלכם שהצטרפו למועדון על מבצעים ועדכונים שיש להם כולל הגרלות מעניינות. בצורה כזו תוכלו לפרסם את המבצעים שלכם מתי שרק תרצו בלי צורך להפעיל פרסום נרחב ברשתות החברתיות או באינטרנט.

חבר מביא חבר

אם יש מבצע אחד אנשים שהכי אוהבים הוא של חבר מביא חבר. ברגע שיש חבר אחד במועדון לקוחות והוא שומע שיש עוד מבצע על חבר נוסף שהוא יצרף, הוא יעשה את כל המאמצים כדי לזכות בהנחה או בשדרוג של כרטיס החבר שלו. חבר נוסף שיצטרף למועדון הוא הרבה יותר מעוד לקוח אחד, הוא בעצמו יהיה פוטנציאל להגדלה של כל הלקוחות ואם אחוז קטן מהחברים יוסיפו אחת לכמה חודשים חבר אחד ההיקף של הלקוחות שלכם יגדל משמעותית.