בישול ביתי עד בית הלקוח

שני הדברים שאנחנו הישראליים הכי אוהבים לעשות זה לחגוג (ולא משנה מהי הסיבה למסיבה) ולאכול. לכן, לא פלא שלא רק שהמסעדות בארץ מלאות כמעט בכל ימות השנה, אלא שגם אלה שבוחרים להישאר בבית – מזמינים אוכל שיובא אליהם עד לפתח ביתם וזה לא משנה אם מדובר בפיצות למסיבת יום הולדת של ילדים, בסושי לזוג שמעביר ערב רומנטי מול סדרת טלוויזיה אהובה או באוכל מוכן ככקייטרינג לאירוח משפחתי מצומצם (או נרחב – מי אנחנו שנגביל אתכם?). בעוד שבעבר הבנו כי אם אנחנו מזמינים אוכל מבחוץ, עלינו להסתפק באוכל מהיר או אוכל מסעדות, כיום ישנן יותר ויותר אפשרויות להזמין אוכל בבישול ביתי הביתה ובינינו, מי לא אוהב אוכל ביתי, חם, מפנק ומנחם?

אוכל של מסעדות VS בישול ביתי

טוב זה לא ממש כוחות. תגידו מה שתגידו על אוכל מסעדות, שהוא יוקרתי, ברמה גבוהה, עטור פרסים וחדשני – בישול ביתי תמיד ייקח את ההשוואה הזו בהליכה. למה? כי בישול ביתי זה בישול אישי, בישול שיוצא מהלב, בישול שבא מבית – ממסורת של שנים, מידע של דורות על גבי דורות שהמתכונים הועברו בהם לאורך יובלות. זה גם לא אוכל תעשייתי, אם כי אוכל שמבושל בסירים, ממש כמו שאימא עושה בבית. באופן טבעי, לאוכל שכזה יש גם יותר כוח להשפיע עלינו, אם מבחינת הלך הרוח, אם מבחינת הבריאות ואם מבחינת ההנאה שלנו מהארוחה.

בישול ביתי

שפים של בישול ביתי

יתרון נוסף משמעותי שיש לבישול הביתי על פני בישול של מסעדה, הוא בכך שגם בבישול הביתי, תוכלו להזמין אוכל משפים ברמה הגבוהה ביותר, שיבשלו לכם בסגנון ביתי מבחר מנות שיגיעו עד לבית שלכם. אם אתם אוהבים אוכל גורמה אבל כמהים לארוחה ביתית מפנקת – שלבו בין השניים ולא תתאכזבו.

עולם שלם של בישול ביתי

מה עוד מיוחד כל כך בבישול ביתי? שלכל בית יש את המטבח שלו וזה בא לידי ביטוי גם בהיצע של אוכל בבישול ביתי להזמנות שקיים כיום בשוק. מה זה אומר בפועל? שתוכלו להזמין צ'ולנט, חריימה, טבית, ג'חנון וכל דבר אחר שאתם רוצים לטעום אותו. בעבר – כל אחד הכיר את אוכל ביתו – האוכל שאימא בישלה, אותו הכירה מבית הוריה, כך שבני עדה מסוימת לא הכירו את מטעמיהן של העדות האחרות וכיום, כל ילד בישראל יודע מה זה ג'חנון וכל מאכל שחשבתם שבחיים לא תזכו לטעום – זמין בשיחת טלפון אחת.

חגיגה של אוכל

אנחנו רואים באפשרות להזמין הביתה בישול ביתי, כחגיגה של אוכל, בה בכל ערב אתם יכולים לשלב בין מטבחי העדות השונות, לאכול כל יום ממטבח של עדה אחרת או פשוט להתמקד באוכל שאתם אוהבים ומכירים, בכל פעם שמתחשק לכם! הזמנת בישול ביתי הביתה – הכי מפנק בעולם, כבר אמרנו?