מתכון קל לפיצה ביתית שכל הילדים אוהבים!

הילדים מתים לפיצה טעימה וטרייה? דרך אחת היא כמובן לפנות לעסק שמספק  משלוחי פיצות  24\7  שיגיעו ישירות עד הבית שלכם, במחיר נוח. אם רוצים קצת להשקיע במטבח כמובן, אפשר לפנות אל משלוחי פיצות בפעם הבאה, והפעם להפשיל שרוולים, ולהכין את הפיצה בעצמכם. מצורף לפניכם מתכון קל ופשוט להכנת פיצה טעימה וטרייה, שהילדים ילקקו את האצבעות!

משלוחי פיצות

המצרכים

1 ק"ג קמח

כף אחת של שמרים יבשים

שתי כפות מלח

כף סוכר

שלשי כוס שמן

2.25 כוסות מים

צרור אורגנו

חבילת גבינה מגוררת (רצוי מוצרלה)

שתי עגבניות

תוספות מכל סוג שאוהבים (בצל, זיתים, עגבניות, פטריות, תירס, וכיו"ב)

 

אופן ההכנה

קדם כל נערבב ביחד את כל החומרים היבשים בשביל הבצק לפיצה – ניקח בקערה אחת את הקמח, המלח, הסוכר, והשמרים ונערבב אותם היטב. לאחר מכן נוסיף פנימה את השמן ואז את המים. שימו לב שיש לעשות זאת אך ורק באופן הדרגתי. יש לעקוב תמיד אחרי המגע של הבצק. אם הבצק בסוף עדיין יהיה קמחי מידי ויבש מידי, הוסיפו עוד מעט מים. מצד שני אם הבצק רטוב מידי ועיסתי מידי – הוסיפו עוד מעט קמח, עד שתגיעו לאיזון המתאים. יש לערבב וללוש היטב את הבצק, עד שהתערובת היא בצקית בדיוק במידה הנכונה.

לאחר מכן, כסו את הקערה עם הבצק במגבת, והניחו אותה בצד. יש להמתין כחצי שעה לפחות עד שהבצק יתפח, ואפשר גם להמתין יותר, אם אתם רוצים להיות בטוחים שהוא יתפח כשורה ויש לכם זמן.

כשהבצק סיים לתפוח הוציאו אותו מהקערה, והניחו אותו על משטח מקומח היטב. יש לרדד אותו היטב, וליצור ממנו צורה עגולה. לאחר שיש לכם שכבה מרודדת של בצק, רסקו היטב את העגבניות. אפשר אם רוצים גם להחליף ברסק מוכן. לאחר מכן, פזרו את האורגנו על התערובת, וכן פזרו את הגבינה המגוררת מעל תערובת הבצק עם רוטב העגבניות. מבחינת היחס בין הרוטב לבין הגבינה – תלוי גם בהעדפות של הילדים שלכם. אפשר לשים קצת יותר רוטב או קצת יותר גבינה. במקביל הניחו את התוספות שהילדים שלכם אוהבים: אפשר להוסיף בצל, פטריות, תירס, או כל תוספת אחרת, ואפשר כמובן גם לשלב ביניהן.

חממו את התנור ל180 מעלות, וכשהתנור חם הכניסו את הפיצה. אם יש לכם משטח של אבן שמוט השתמשו בה. אחרת הכניסו לתבנית עם נייר אפיה.  משך האפייה הוא קצר למדי – עד כ10 דקות לכל היותר, ולעתים פחות. יש לחכות שהבצק ישחים בצדדים ואז מוציאים ומצננים.

 

תוצאה מדהימה וטעימה מאד

התוצאה תהיה פיצה שהילדים פשוט לא יפסיקו לאכול בשום שלב – וגם המבוגרים ייהנו! זכרו כי במקביל, תמיד עומדת לכם האפשרות לפנות אל משלוחי פיצות, במחירים זולים, ובקרבת מקום לבית שלכם. זה טוב שתמיד יש את שתי האפשרויות, וכך גם אפשר לגוון!