מאכלים קלילים לעונת הקיץ

ימי הקיץ החמים יוצרים אצלנו שינויים רבים בהרגלים. אם בימות החורף חיפשנו כולנו מאכלים כבדים, חמים ומהבילים, שיחממו אותנו בקור החורפי, כמו מרקים ותבשילים חמים, הרי שבקיץ רובנו מעדיפים לאכול מאכלים קלילים וקרירים, אשר יקררו אותנו ויעניקו לנו את הקלילות שאנחנו כה זקוקים לה בעונה של החום והזיעה. אלו מאכלים קלילים לעונת הקיץ אפשר לאכול? הנה מספר רעיונות.

משקאות קרים לעונת הקיץ

לפני המאכלים, חשוב להתחיל עם השתייה. שתייה מרובה חשובה תמיד, ובקיץ – עוד יותר מתמיד. בקיץ, רובנו מחפשים את המשקאות הקרים והקלילים, אשר יקררו אותנו וירוו אותנו בו זמנית. בקיוסקים, בחנויות מזון ובמסעדות תוכלו לראות את מקררי השתייה עמוסים מתמיד בעונת הקיץ, משום שכולם מעוניינים בשתייה קרה ככל האפשר. בנוסף, אפשר למצוא בכל חנות לממכר מזון או מסעדות וכדומה, מכונת ברד מקצועית ואיכותית אשר מספקת משקאות ברד קפואים וטעימים במיוחד. ברד הוא המשקה הקיצי המועדף על אנשים רבים, אשר נהנים הן מן המתיקות הטעימה שלו והן מן הטמפרטורה הקפואה שלו, במרקם רך ונעים לשתייה. גם אייס קפה ומשקאות דומים אחרים נפוצים מאד בקיץ ומעניקים לכולנו את הקרירות שאנחנו מחפשים.

מאכלים קלילים לעונת הקיץ

בכל הנוגע למאכלים, אנשים רבים מחפשים את המאכלים הקלים והקרים ביותר שיוכלו למצוא בעונת הקיץ, כדי להתקרר ולהתאוורר היטב. אין פלא, למשל, שהקיץ הוא העונה החזקה של הגלידה. אין כמו התחושה של גלידה קרה במרקם חלבי נעים, כדי להעניק תחושה נעימה וקלילה בקיץ. גם ארטיקים מסוגים שונים מהווים חטיף קל, קר וטעים שמתאים בדיוק לעונת הקיץ. ישנם סוגים רבים נוספים של ממתקים קפואים, אשר מתאימים בדיוק לקיץ החם, ואשר אהובים במיוחד על ילדים בכל הגילאים, ובסוד – גם על מבוגרים.

מאכלים בריאים לעונת הקיץ

למי שמחפש מאכלים בריאים יותר לעונת הקיץ, נמליץ בעיקר על מרקים קרים. כן, מרקים נתפסים בדרך כלל כמאכל חם, אך אנשים רבים נהנים דווקא ממרקים קרים ומרעננים. מרקי יוגורט קרים הם מאכל עשיר, משביע וקליל במיוחד, אשר מתאים מאד לעונת הקיץ, והוא מאפשר לנו לאכול מאכל מזין ומשביע, עם ערכים תזונתיים מצוינים, מבלי להשתמש בבישול ולאכול אוכל חם. אפשרות נוספת היא מרק פירות מרענן, אשר מעניק קרירות, טריות ורעננות. בכלל, פירות הם מאכלים מצוינים לעונת הקיץ. בין הפרות המומלצים ניתן למצוא פירות קיץ מובהקים, כמו אבטיחים ומלונים, וכן פירות שניתן להשיג כל השנה, כמו תפוחים, אגסים וכדומה. הפירות הללו מלאים במיץ קריר ומרענן, ואפשר ליהנות מהם הנאה מיוחדת בעונת הקיץ. אם מתחשק לכם לשדרג, תוכלו להפוך את הפירות השונים לסלט פירות טעים ומרענן במיוחד. כך, בחיפוש קל, תוכלו למצוא אפשרויות מגוונות של מאכלים קלילים לעונת הקיץ.