בחירת מנה לחתונה

 

מתחתנים? מזל טוב! זה הזמן לבחור קייטרינג ותפריט לאירוע

בתור אורחים המוזמנים לחתונה אתם ודאי זוכרים את הציפייה הסקרנית לקראת הגילוי של תפריט האירוע – מה יוגש במנות הפתיחה? האם תהיה זו חתונה חלבית או בשרית? כל זאת, כדאי לדעת "לשמור מקום בבטן" לקראת החתונה ולוודא כי תספיקו לטעום מכל המנות המושקעות. כעת, כאשר אתם ניגשים לתכנן את החתונה שלכם, חשוב מאוד להשקיע בבחירה נבונה של קייטרינג ושל תפריט ייחודי לאירוע. מנות טעימות ואסתטיות יגרמו לאורחים שלכם להתפעל ולהנות, וכמובן גם לזכור את החתונה כאירוע מוצלח במיוחד.

מנה לחתונה

למה כדאי לשים לב בעת בחירת מנות לחתונה?

  • התאמת המנה לקונספט – כל מנה לחתונה צריכה להתאים בסופו של דבר לקונספט המאפיין של האירוע כולו. אם בחרתם בחתונת שישי בצהריים כנראה שתעדיפו מנות קלילות ואווריריות, עם נטייה לתפריט חלבי או צמחוני. בחתונות ערב יוקרתיות ומהודרות עדיף לבחור מנה לחתונה שהנה בשרית ומשביעה במיוחד.
  • בוחרים בהתאם לנטיית הלב – החתונה שלכם היא האירוע שלכם, מההתחלה ועד הסוף שלו. לפיכך, מומלץ לבחור מנה לחתונה בהתאם לנטיות הלב שלכם – מה שטעים לכלה ולחתן יהיה כנראה טעים גם ליתר האורחים המוזמנים.
  • לוקחים בחשבון את האורחים כולם – האורחים המוזמנים לחתונה נמנים כנראה על שכבות אוכלוסייה וגיל מגוונות. בחירה נבונה של מנה לחתונה צריכה להציע לפחות אפשרות אחת לכל סועד – אופציה צמחונית או טבעונית, מנה מתאימה לילדים, מנה מתאימה לרגישים ללקטוז או לגלוטן וכו'.

לבחירה נבונה – דואגים לבצע טעימות מבעוד מועד

אחד השלבים המהנים ביותר בתכנון של כל חתונה הנו שלב הטעימות. כל חברת הסעדה או קייטרינג דואגים להציע תפריט טעימות ובו מבחר ממנות הדגל שלהם, כדי שתוכלו להתרשם ולבחור את המנות האהובות עליכם ביותר. אל אירוע הטעימות תוכלו לרוב לצרף גם את ההורים או זוג חברים קרוב, כדי לקבל זווית הסתכלות נוספת מצד אנשים שעליהם אתם סומכים. מעבר לטעימות עצמן, מומלץ להגיע ולהתרשם מאופן הפעילות של חברת ההסעדה גם במהלך אירוע של זוג אחר. כך תוכלו לקבל מושג שלם לגבי הטעם והמראה של כל מנה ומנה.

המאמר באדיבות: צל הדומים – גן אירועים במרכז