אילו מאכלי עדות מובילים היום בחתונות?

חתונה היא אירוע  מרגש מאוד, וכאשר אנחנו מארגנים את החתונה שלנו אנחנו רוצים שהיא תהיה מרשימה ומוצלחת. בעת תכנון האירוע, ההחלטה הראשונה שאנחנו צריכים לקבל היא היכן נערוך אותה; האם במתחם של גן אירועים או בחיק הטבע . בסופו של דבר בכל מקום שנחליט לערוך את החתונה שלנו (בין אם בחיק הטבע, בגן או באולם אירועים) אנחנו צריכים להקפיד שהקייטרינג שנגיש לאורחים יהיה טעים וערב לחיך. קייטרינג לחתונה יכול להיות נהדר אם הוא כולל מגוון רחב של מאכלים כמו למשל מאכלי עדות. מאכלי עדות שנהוג לשלב בחתונות כוללים לרוב קוסקוס, אסאדו, עלי גפן ממולאים, סושי וסוגים שונים של אורז.

בחירת אוכל לחתונות

איזה קייטרינג מומלץ לחתונה בקיץ?

קייטרינג מומלץ לחתונה בקיץ יכול בהחלט להיות קייטרינג של מאכלי עדות. קייטרינג זה יכול להיות מעולה ולהוסיף צבע, עניין וטעם לאירוע שלנו. חשוב שנבחר להגיש לאורחים שלנו מאכלים מגוונים מאוד. אנחנו יכולים למשל לבחור להגיש לאורחים שלנו בחתונה גם סושי כשר וגם אסאדו דרום אמריקאי.כמו כן ניתן להגיש מאכלים נוספים כמו למשל מוקפץ סיני או נודלס פאד תאי בסגנון תאילנדי. אנחנו יכולים כמובן להתאים גם את סוג האוכל שיש באירוע שלנו לעדה אליה אנחנו משתייכים ולהגיש לאורחים מאכלים כמו דג מרוקאי או דג מלוח.

האם כדאי לשלב מאכלי עדות בתפריט החתונה שלנו?

בסופו של דבר, האם כדאי לשלב מאכלי עדות בתפריט החתונה שלנו? ובכן התשובה היא בהחלט כן. למעשה כל מאכל בעולם מסושי ועד חזה אווז או פיתה עם חומוס משתייך לעדה מסוימת. האוכל שנגיש לאורחים בחתונה שלנו צריך לענות על שני כללים עיקריים שהינם כשרות וטעם. חשוב שהאוכל שנגיש לאורחים שלנו יהיה גם טרי. מאכלי עדות יכולים להיות טעימים מאוד ולהכניס גיוון לאירוע שלנו. חשוב שנבחר מאכלי עדות שגם אנחנו וגם האורחים שלנו מתחברים אליהם. כך למשל אם אנחנו אוהבים אוכל דרום אמריקאי ניתן להגיש לאורחים באירוע שלנו אוכל מקסיקני, אוכל שמקורו בארגנטינה או בברזיל. אם אנחנו אוהבים את המטבח האיטלקי אנחנו יכולים להגיש לאורחים שלנו מאכלים כמו פוקצ'ות, פיצות או פסטות. אם אנחנו אוהבים אוכל מזרח תיכוני אנחנו יכולים להגיש לאורחים שלנו מאכלים כמו חומוס, שיפודים, קבבים וכיו"ב… . בכל מקרה כדאי לנו לטעום את האוכל שיהיה באירוע שלנו לפני שאנחנו בוחרים אותו.

לסיכום, הקפידו כי המנות בחתונה שלכם הן לא קיבוץ גלויות. אין צורך להגזים עם אין ספור מאכלים שונים מעדות שונות. וודאו כי יש את המנות שאתם אוהבים ותוסיפו מנות מיוחדות למען הגיוון וזהו, סיימתם עם הקייטרינג. הרבה מאוד פעמים זוגות מזמינים לחתונה שלהם מאכלים מיוחדים מדי שבסופו של דבר אף אחד אפילו לא טועם וחבל. זו חתונה שלכם, אתם יודעים מי קהל היעד שלכם, נצלו זאת.